Sukablog
lunes, 17 de diciembre de 2012
JON,OIER
Kaixo.Gu Oier Bedialauneta eta Jon Rodriguez gara.Sukarrietan gaude sukablog tailerra egiten.Guri txirrindularitza eta futbola asko gustatzen zaigu.San Antonio Santa Rita eskolan ikasten dugu eta
D
urangokoak gara.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario