Sukablog
lunes, 17 de diciembre de 2012
AITOR ETA MUNIR
Kaixo
,
ni M
unir naiz eta
Bekobenta
eskolan nabil 5.mailan. Futbola eta
parrandan ibiltzea gustatzen za
it.11 urte ditut
.
Kaixo, ni Aitor naiz eta Bekobenta eskolan nabil 6.mailan.
Futbola eta animaliak gustatzen zaizkit. 11 urte ditut.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario